Reseptejä asiakassuhteisiin, Mikko Ojanen


Mikko Ojanen
Reseptejä Asiakassuhteisiin


Kirja antoi erittäin hyviä vinkkejä asiakaspalveluun ja miten myyntitilanteissa toimia. Kirjassa annettiin eläviä esimerkkejä eri asiakastilanteista. Kirja niin sanotusti opettaa sinut hyväksi, ammattitaitoiseksi ja luotettavaksi myyjäksi. Kirja kertoo ja kuvailee psykologisesti asiakkaan ajatuksista ja miten päästä ns. asiakkaan pään sisään. Kirja painottaa asiakkaan kuuntelemiseen ja tunnustelemiseen ja sitä kauttta lähteä tekemään myyntiä.

Kirja antoi erittäin hyviä vinkkejä työelämään. Suosittelen ehdottomasti kirjaa jokaiselle, joka haluaa kehittyä myyjänä ja parantaa asiakassuhteita.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kirjakolahdus, Kurvinen. J, Seppä. M.2016. B2B-markkinoinnin & myynnin pelikirja. Helsinki: Kauppakamari.

Kirjakolahdus, Parvinen. P. 2016. Myyntipsykologia: Näin meille myydään. Jyväskylä: Docendo.

Asiakkaan aikakausi- Rohkeus + rakkaus = raha