Jukka Hämäläinen - Myynti, palvelu ja onnistumisen ilo



Kirja oli mielestäni hyvää luettavaa. Kirjassa kerrotaan miten kehittyä myyntitilanteissa, sekä asiakaspalvelu tehtävissä. Kirjassa Hämäläinen kertoo kuinka myyjän ei pidä esittää mitään muuta kuin mitä itse on, sillä luonnollisuudella tulee parasta tulosta. Hämäläinen kertoo, kuinka hän on urallaan toistanut samoja virheitään uudestaan ja uudestaan. Virheistä tulisi oppia, eikä niitä pitäisi toistaa. Kirja olisi mielestäni hyvää luettavaa niin kokeneelle myyjällä, kuin vasta alkajallekin.

- Kalle Mäki

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kirjakolahdus, Kurvinen. J, Seppä. M.2016. B2B-markkinoinnin & myynnin pelikirja. Helsinki: Kauppakamari.

Kirjakolahdus, Parvinen. P. 2016. Myyntipsykologia: Näin meille myydään. Jyväskylä: Docendo.

Asiakkaan aikakausi- Rohkeus + rakkaus = raha