Helena V. & Eija H. Tapahtuma on tilaisuus - Tapahtumamarkkinointi ja tapahtuman järjestäminen, 2014. Helsinki. Tietosanoma



Suosittelen Tapahtuma on tilaisuus -teoksen lukemista niille, ketkä ovat kiinnostuneita tapahtumien järjestämisestä. Kirja piti sisällään tiivistä teoriaa löyhästi kirjoitettuna. Teoksen lukeminen oli helppoa ja esimerkit kappaleiden välissä sitoivat tekstin hyvin yhteen.

Viime syksynä järjestimme Future Of Trade -alumnipaneelitapahtuman, joka onnistui kohtalaisen hyvin ottaen huomioon projektin olevan syksyn ensimmäinen. Jälkikäteen katsottuna ja tämän kirjan luettua tietää, mitä olisi voinut tehdä toisin. Tapahtumien järjestäminen sisältää loppujen lopuksi paljon asioita, joita ei välttämättä tule edes ajatelleeksi. Kirjan avulla kevään Pop-Up Salo -tapahtumaprojektin tekeminen helpottuu huomattavasti. Tosin tiedon haku ei lopu tähän yhteen lähteeseen, sillä opittavaa on vielä paljon.

Varsinkin markkinointiin sekä roolien jakoon liittyvät seikat tulevat käytäntöön kevään projektin aikana. Tämä kirja antoi hyvän selkärannan ja näkemyksen tapahtuman järjestämisestä. Tapahtumaprosessin kulku, tapahtumamarkkinonti sekä vastuualueidenjako olivat itselleni kirjan hyödyllisimpiä lukuja. Vinkkinä, jollet jaksa koko kirjaa lukea – vaikkei se paljoa vaadi.

Elena Jaakkola

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kirjakolahdus, Kurvinen. J, Seppä. M.2016. B2B-markkinoinnin & myynnin pelikirja. Helsinki: Kauppakamari.

Kirjakolahdus, Parvinen. P. 2016. Myyntipsykologia: Näin meille myydään. Jyväskylä: Docendo.

Asiakkaan aikakausi- Rohkeus + rakkaus = raha