Ylivoimainen asiakaskokemus - Työkalupakki, Belinga Gerdt & Kari Korkiakoski, 2016

Valitsin kyseisen kirjan, sillä palvelumuotoilu kiinnostaa minua. Kirjan näkökulma pysyi vahvasti yrityksen puolella, joka teki kirjasta mielenkiintoisen, mutta vaikean samaistua. Asiakaspalvelu on nykypäivänä murroksessa ja kyseinen teos tarjoaa nimensä mukaan työkaluja oikeanlaisen konseptin rakentamiselle yrittäjille. Kirja on jaettu viiteen osa-alueeseen, mikä teki sen helppolukuiseksi.

  • Yrityksen strateginen näkökulma
  • Yrityksen brändin näkökulma 
  • Työntekijöiden näkökulma
  • Konkreettisen toteutuksen näkökulma
  • Mitattavien tulosten ja kehittämisen näkökulma

 Kirjasta olisi ollut varmasti enemmän hyötyä, jos osuuskunta olisi ollut jo toiminnassa. Luen kirjan varmasti uudelleen, sillä tästä lukukerrasta käteen jäi asioita, joihin en itse pystynyt samaistumaan teoksen sisällön hyvästä laadusta huolimatta.



-Elena Jaakkola

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kirjakolahdus, Parvinen. P. 2016. Myyntipsykologia: Näin meille myydään. Jyväskylä: Docendo.

Asiakkaan aikakausi- Rohkeus + rakkaus = raha

Viisas mies ei kuse vastatuuleen ja muita huomioita (työ)elämästä - Jyri Erma