Myynti, palvelu ja onnistumisen ilo - Jukka Hämäläinen




Kirjassa Hämäläinen kertoo kaiken minkä on oppinut myyjänä ja asiakaspalvelijana. Urallaan Hämäläinen on saavuttanut paljon ja tärkeinpänä avaimena hän pitääkin sitä, että pitää olla luonnollinen oma itsensä. Sillä luonnollisuudella päästää oikeaan tulokseen. Hämäläinen sanookin, että opi virheistäsi äläkä tee niitä uudestaan niin kuin hän itse teki. Kirja sopii jo huippumyyjälle ja asiakaspalvelijalle tai aivan aloittelijalle myös.


- Tuomas Suominen

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kirjakolahdus, Malmelin, N. & Hakala, J. 2012. Vetovoima. Helsinki: Alma Talent. - Nea Roue ja Aina Erikäinen

Kirjakolahdukset 2018

That's Not How We Do It Here!: A Story About How Organizations Rise, Fall – and Can Rise Again