Jari Partanen - Pölli tästä 101 rusinaa bisnespullasta



Kirjan idea on kertoa lukijalle siitä, että aina ei ole pakko keksiä uusia ideoita, tai niin sanotusti keksiä pyörää uudelleen, vaan joskus on hyvä idea alkaa soveltamaan sekä kehittämään jo keksittyjä ideoita. Kirja on mielestäni helppo lukuinen, sekä voin suositella kirjaa lähes jokaiselle jolla on vaikeuksia keksiä uusia ideoita esimerkiksi kouluprojektien suhteen. Kirjassa on 101 ideaa/tuotetta joista lukijan on helppo lähteä kehittämään itseään sekä ideoimaan omaa tekemistään.

-          Kalle Mäki

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kirjakolahdus, Kurvinen. J, Seppä. M.2016. B2B-markkinoinnin & myynnin pelikirja. Helsinki: Kauppakamari.

Kirjakolahdus, Parvinen. P. 2016. Myyntipsykologia: Näin meille myydään. Jyväskylä: Docendo.

Viisas mies ei kuse vastatuuleen ja muita huomioita (työ)elämästä - Jyri Erma