Asiakkaan aikakausi
Asiakkaan aikakausi
Asiakkaan aikakaudella asiakkaan huomiointi on tärkeää.
Kaikki keskenään kilpailevat yritykset pystyvät tuottamaan ja tarjoamaan
kutakuinkin samoja palveluita ja tuotantomenetelmiä, joten asiakaspalvelun
tärkeys korostuu huomattavasti, sillä se on ”viimeinen” markkinointi keino. On
hyvä muistaa, että suuri osa ostopäätöksistä tapahtuu jo ennen kauppaan menoa.
Nopea ja sujuva toiminta tuotteen tarjoamisessa ja asiakaspalvelussa on
erityisen tärkeää. Esimerkiksi asiakaspalvelu sosiaalisessa mediassa korostuu asiakkaan
aikakaudella. Kun asiakas ottaa yritykseen yhteyttä sosiaalisessa mediassa,
vastausta odotetaan hyvin lyhyellä viiveellä. Vaikka yritys vastaisikin
nopeasti, pitää silti ottaa jokainen asiakas yksilöllisesti huomioon. Yksikin
huono asiakaskokemus sosiaalisessa mediassa, voi johtaa nopeasti huonoon
maineeseen.
Kommentit
Lähetä kommentti